10 کار باید انجام دهید اگر شما یک هود یا دریچه ندارید | سری اول
نوشته شده توسط : khanehvakashaneh

 


عدم وجود کاپوت محدوده ، معضل بسیاری از آشپزخانه های اجاره ای است. (یا حتی خانه های تازه نوسازی شده با طراحی براق و مینیمالیستی.) بدون گرفتن چاشنی چربی و دود هواکش ، بخار ، و بو کردن آشپزخانه ها ، اجاره دهنده ها اغلب در حال مبارزه با کابینت های چسبناک ، بدل و یک آشپزخانه هستند که هنوز دو روز بعد از آن بوی ماهی می دهند. آشپزی

پس یک آشپز خانگی چه کاری باید انجام دهد؟ در اینجا 10 نکته وجود دارد که می توانند به شما کمک کنند وقتی آشپزخانه شما تهویه نداشته باشد ، از جمله توصیه هایی از خوانندگانی که در آنجا بوده اند.
برخی از آشپزخانه های اجاره دارای فن های چرخشی غیر تهویه مطبوع هستند که در زیر کابینت ها نصب شده اند ، که باید چربی را جذب کرده و به بوی آشپزی کمک کند. اما بسیاری از افراد (از جمله من) آنها را بی اثر و مرز با بی فایده می دانند.

به همین شکل احساس می کنید؟ در اینجا کارهایی که می توانید انجام دهید برای کاهش تأثیرات آشپزخانه کم فاصله با توصیه های خاص از خوانندگان ما است:

1. از پنکه پنجره استفاده کنید.
اگر خوش شانس هستید که در آشپزخانه خود پنجره ای (یا حداقل در نزدیکی) دارید ، یک پنکه کوچک پنجره نصب کنید و هر بار که بخواهید آن را روی "اگزوز" نصب کنید. این کار هوا را بیرون می کشد و اگرچه ممکن است چربی زیادی نداشته باشد ، اما به از بین بردن بوها کمک می کند. یکی از خوانندگان ما گفت: "مانند جذابیت کار می کند."


برخی دیگر از نظرات خوانندگان ما:

مایکروویو در اجاره ما یک مدل زیر کابینت است که بر روی اجاق گاز نصب شده است. دارای یک چراغ سطح و یک فن است ، اما بسیار بی ارزش است و به بیرون نمی رود. هنگامی که ما چیزی را پخته می کنیم که ممکن است سیگار بکشد یا بو داشته باشد که ممکن است در آپارتمان بماند (مثل سرخ کردن) پنجره آشپزخانه را باز می کنیم و یک طرفدار را در انتهای دیگر آشپزخانه قرار می دهیم تا تمام هوا را از پنجره بیرون بفرستیم. آشپزخانه و اتاق ناهار خوری ما یک تالار بلند است ، بنابراین در واقع بسیار خوب کار می کند. "

من پرده پنبه ای محکم را روی قاب درب آشپزخانه خود با میله تنشی نصب کردم و یک فن پنجره را در بالای پنجره آشپزخانه خود قرار دادم. هنگامی که من هر چیزی را می پزم که می دانم جایی را بوجود می آورد ، پرده بسته را می کشم و فن را روی اگزوز قرار می دهم - مانند جذابیت کار می کند! همه هوا به بیرون می وزد. "

"این به کمک چربی کمک نمی کند ، اما یک پنکه کوچک در آن پنجره که به راحتی قرار دارد ، برای بوها شگفتی می کند. طرفداران پنجره باریک را می توان با پول نسبتا کمی داشت
2. از فیلتر هوا قابل حمل HEPA استفاده کنید.
اگر پنجره ندارید ، گزینه دیگر وارد کردن فیلتر قابل حمل HEPA برای گرفتن بویایی است ، به خصوص برای مواردی مانند شنیدن گوشت یا پخت و پز ماهی.

وی گفت: "ما کاپوت نداریم اما من وقتی استیک می خورم از فیلتر قابل حمل HEPA در آشپزخانه استفاده می کنم. در واقع ، به نظر می رسد قهوه ای کردن تنها چیزی است که باعث می شود من از هود بخواهم. "

وی گفت: "در اجاره ای با هود تهویه غیر کاربردی ، یک دستگاه پاک کننده هوا کوچک خریداری کردم که به سادگی به دیوار وصل شده بود (فکر کنید چراغ شب است ، نه لامپ) و در آنجا ماندم. من به سرعت از طریق فیلترها غذا خوردم ، اما اگر گوشت پخته ام و اگر فن بخورد ، نمی توانم بو بدهم بعد از شش فوت از خانه. "





:: بازدید از این مطلب : 42
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 7 مرداد 1399 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: